Konfigurace SELinuxu (TeX)

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Prosinec 20 13:39:31 CET 2006

Jan Kasprzak wrote:
: nemate nekdo nejaky priklad (nebo howto nebo best practice), jak udelat
: funkcni modul do selinux-policy-targeted? Predstavoval bych si neco
: jako je v selinux-policy-devel:/usr/share/selinux/devel/example.*,
: akorat by predem bylo popsano, ceho chci dosahnout.

	OK, uz jsem se pohnul z mrtveho bodu, cili problem
neni aktualni. Treba se az to dokoncim dostanu k napsani nejakeho
prikladu, jaky jsem pozadoval.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |