APCUPSD & APC SMART UPS

Michal Dobes dobes na tes.eu
Čtvrtek Prosinec 21 12:30:44 CET 2006

Aleš Kárný napsal(a):
> Power kill a timpadem nesebere serveru elektriku. Ten diky tomu po
> opetovnem zapnuti elektriky zustane tam, kde byl ..tedy sw dole, ale hw
> nahore. Zkousel jsem i variantu pouziti KILLPOWER s casem napr. 180, aby

Nedělá náhodou Fedora to, že během ukončovacích skriptů natvrdo pozabíjí
všechny běžící procesy (pomocí killall5 -9)? Pak to KILLPOWER asi nebude
fungovat, protože bude apcupsd natvrdo zabit dříve, než tu UPSku vypne.
Zkusil bych variantu takovou, že apcupsd vygeneruje při zahájení
shutdown příznakový soubor, že se má vypnout UPSka a na ten se bude
reagovat ručním voláním apcupsd -k na konci /etc/init.d/halt. Dokonce to
tak bude asi i v té Fedoře připraveno, jenom vhodně naplnit pár
proměnných v /etc/sysconfig/ups (odhaduji dle CentOS, kde je to tak
uděláno).

M.