jina cesta xf86config-u pri bootu a pri rucnim spusteni

Sobota Prosinec 30 18:45:16 CET 2006

On Wed, 27 Dec 2006, Petr Podrabsky wrote:

> pri nastavovani xf86configu jsem zjistil v logu, ze mi objevuji ruznem
> cesty u konfiguracniho souboru:
> pri bootu: [...]
> (==) Using config file: "//XF86Config"

To je hodně zajímavé...

Nejlépe uděláte, když prozkoumáte, jak se to u Vás při tom bootování
spouští. Zřejmě přes nějaký skript, co tam iniciativně strká jméno
konfiguračního souboru a adresář bere z nějaké proměnné, co je nastavena
na / (případně není nastavena vůbec).