Re: Courier: sizelimit pro maily posilane dovnitř sítě

Michal michaels na centrum.cz
Středa Únor 1 07:25:59 CET 2006

> Co vravi log na stroji 192.168.0.252? Myslim, ze je to ten, kto to s tou
> hlaskou odmietne a potom to uz len courier postupuje dalej.

Protože ten NW nespravuji, bylo těžké něco získat, ale naštěstí se to
zdrařilo. Moc informaci v něm ale nebylo, tedy nic podstatného.

Abych pravdu, měl jsem stejnou myšlenku, jenže admin té sítě (já dělal
jen Linux jako GW) mě ujišťoval, že "dříve to chodilo", takže mě pořád
směřoval jiným směrem. Je fakt, že to dříve chodilo, když mu chodily
12MB maily. Jako relay na tom LNX serveru byl Qmail - nechápu, jak to
mohlo chodit ......

Takže jsem z NW a mercury.ini zjistil, že v sekci [MercuryC] je
parametr size : 2500000 - dneska to zkusí změnit na větší číslo, ale
podle mě to bude fungovat.

Díky všem za čas, já na tom strávil 2 dny :-(
--
  Michal