Problem s hostap

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Únor 2 16:34:59 CET 2006

Sv. Patrick wrote:

>No tak to dekuji, ale ja chci jen jadro 2.4.x - nove veci moc
>nevyuziju. Nakonec jsem to vyresil tak, ze jsem tam dal starsi jadro
>2.4.31 a s puvodni konfiguraci ho prekompiloval a hostap jede. Zrejme
>maji v novem 2.4.32 jadre nejakou chybu.

U jader rady 2.4 pozor na chybu u ovladace e100 (nebo to bylo eepro100?)
na to, ze pri vetsim poctu sitovek velmi drhne. Stravil jsem nad tim
pred casem dost casu a po prechodu na radu 2.6 potize zmizely jako kdyz
mavne kouzelnym proutkem. Konkretne jsem mel 1x onboard (nForce3), 5x
Intel Pro/100+, 1x XI-626.

Libor