mount disku s LVM

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Čtvrtek Únor 2 20:49:15 CET 2006

> Existuje nekde navod, jak pripojit partition s LVM
> bez rozsirovani volumu atd - na to jsou navody - jen docasne?

Nechápu otázku - co myslíte tím "rozšiřováním volumu" ? Přece když budu
chtít hrábnout na svazek, pak ho nemusím znásilňovat, ne ?

Zkuste:
 - odpojit (svůj) disk - asi hda
 - nabootovat z FC4 rescue disk

Pokud je to pole v pořádku, nabídne se vám na konci bootování možnost
připojit LVM svazky RO / RW.

Jinak je na to příkaz "vgchange -ay"

Předpokládám, že to půjde - IMHO je problém v tom, že taky používáte lvm
a vaše svazky se jmenují stejně. Co říká systémový log ?
BTW na přejmenování by měl posloužit příkaz vgrename, ale nikdy jsem to
nepotřeboval / nezkoušel.