FC4 - soft pro vyhledani a prohlizeni windows shares

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 2 21:48:27 CET 2006

On Thu, 2 Feb 2006, Karel Zak wrote:

> Jo to jsi videl u mne :-) Pro GNOME je to gnomba (ale rekl bych ze vyvoj
> je mrtev a ve FC4 to neni). Neco podobneho je i pro KDE, ale nazev si
> nepamatuji.

Jo gnomba. Ten xSMBrowser jak mi tu radil p. Klugl nejak nepodporuje to
prochazeni IP rozsahu, pouze SMB broadcast nebo domena. Dalsi moznost je
ten rpcclient ale je to ponekud nepohodlne. Nakonec jsem tu gnombu rozbehl
na starsim Mandraku, ale moc jsem neuspel, shares mi vyhledal ale byl jsem
neuspesny pri pokusu pripojit nejake jako guest. Zrejme uz si vsichni vse
radne zabezpecili ;-(