SkypeBox???

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Únor 3 02:20:43 CET 2006

Dusan Zatkovsky wrote:

> Za 3000 mate IP telefon, tak naco Skype?
Pro vas asi 3000 nejsou zadne penize ;-) Za 3000 muzu take cely rok platit
pausal Telecomu a mam v tom 360 volnych minut hovorneho, ze :-)
Jenze proc platit za hovorne, kdyz mnoho znamych ma Skype a muzu jim volat
zadarmo. Navic u Skype je volani na skutecne telefony jeste o neco levnejsi,
nez nabizi jakakoliv VoIP spolecnost u nas.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz