Mini-distro pro mailserver

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Únor 3 14:01:15 CET 2006

On Thu, Feb 02, 2006 at 08:42:57PM +0100, Martin Kriz wrote:
> Dobry vecer,
>
> Jakou by jste doporucili distribuci dle techto kriterii: velikost, pametova
> nenarocnost a co mozna nejvetsi kompatibilita s mailservery.

nevim co jako je presne kompatibilita s mailservery. jestli myslite aby to
umelo smtp,imap a pop3 tak to asi opravdu neni problem.

ja beham na debianu, dam tam postfix/cyrus a ma to tak 300mb cely system + co
vezme fronta a mailboxy.

no a kdyz se to trochu "ojebe" a naseka dost der,tak se na to da prihlasit i
outlookem:)
zde jen problem s libsasl2.1.19, kde nefunguje plaintext autentifikace s
outlookem. nutno pouzit 2.1.21 tusim ci pouzivat to ntlm v outlooku.

mk