SkypeBox???

Krištof Petr kristof.p na fce.vutbr.cz
Pátek Únor 3 14:22:15 CET 2006

Petr Vileta wrote:

> Pro vas asi 3000 nejsou zadne penize ;-) Za 3000 muzu take cely rok
> platit pausal Telecomu a mam v tom 360 volnych minut hovorneho, ze :-)

V Levi sezenete Well 8820IP za nejakych 1600,- Kc bez DHP (odhadem,
nemuzu zrovna najit heslo do eshopu). Je to docela slusnej lowend.
A volat z toho dokaze i babicka bez bryli. Ta cena odpovida 2 az 3
hodinam prace konzultanta. Za tu dobu tak akorat nainstalujete nejaky
distro na starou plecku.

> Jenze proc platit za hovorne, kdyz mnoho znamych ma Skype a muzu jim
> volat zadarmo. Navic u Skype je volani na skutecne telefony jeste o neco
> levnejsi, nez nabizi jakakoliv VoIP spolecnost u nas.

Kdyz jsem se naposledy dival na ceny, tak to bylo na pevnou mimo spicku:
Skype	0,78 Kc
802.VOX 0,42 Kc

A v kvalite hovoru prohrava Skype na plne care.

Nikomu neupiram pravo, pouzivat si co chce. Ale hype kolem Skype
me pripada ponekud neopodstatneny.

pk