Zjisteni IP=MAC

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Únor 3 14:39:50 CET 2006

CzTony napsal(a):
> Heslo do proxy se mi neosvedcilo, kamaradi si ho povi.

Na problem s verejne tejnymi hesly existuje jedna zajimava hra.
V jedne vetsi firme (par set lidi) jsem videl v realu, jak behem
3 mesicu tento problem totalne vyresila. Podstata hry:
Znas neci heslo? Dojdes za urcenym pracovnikem a predvedes mu,
ze to heslo znas a funguje. Tim ziskavas premii 500 Kc, aby
to firmu nic nestalo, tak dana castka se veme z platu
odhaleneho jedince. Takto se prelilo par set tisic.
Zajimave je, ze na tom nakonec skoro nikdo si poradne nepomohl,
protoze kdyz si znali hesla vzajemne, tak se to nakonec anulovalo.
Ale byla to velice ucinna metoda k vyreseni tohoto problemu. :-))

M.