motherboard pro linux

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Pátek Únor 3 14:58:36 CET 2006

Nemuzu az tak uplne souhlasit ;-)

Funguji uz druhy mesic na:
MB: ASUS A8N-SLI premium (nForce4 SLI)
CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
RAM: 2GB kingston (dual 2 x 1GB)
HDD: 2x WD 320GB SATA (SW RAID10)
GK: ASUS N6800GT (256MB DRR3, PCIe,
ZDROJ: 350W Fortron

Kernel: 2.6.15
OS: Debian/unstable (komplet 64bit)
Ovladace vsechny z kernelu (nepouzivam nVidiackou LAN).

Provadim tu kompilace, prevody DVD a pod. A pocitadlo maka jak hodinky.
Bez jedineho problemu. S diskama jsem problem zadny nezaznamenal.
Krome toho s touhle zakladni deskou mi bezi jeste jeden PC a taky bez
nejmensiho problemu. Ted se chystam postavit dalsi dva pocitace, tak
uvidim, zda jsem mel vyjmecne stesti...

--
S pozdravem
                Zdenek Janis