Server cluster mirror

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pátek Únor 3 15:39:53 CET 2006

Libor Chocholaty wrote:
> A pocital jste naklady na chlazeni a elektrickou energii takovehoto reseni?

Ne a to ze dvou duvodu:
a) pokud tam nedate Intel, ale AMD nebo VIA, tak to nebude mit o moc
vetsi spotrebu nez disku ve velke krabici s extra radici a redundantim
zdrojem. Ale pokud se mylim v odhadu, tak se necham rad presvedcit
argumenty.

b) v nasich krajich, pokud je mi znamo, platite za "misto" v serverovne.
Tj. bud za ulozeni jednoho pocitace, nebo za misto pro rack. To jestli v
tom racku mate 6 klasickych toweru, nebo 42 1U serveru uz nikoho
nezajima (ale byl jsem jenom ve trech serverovnach, mozna to jinde chodi
jinak).

Miroslav Suchy