SkypeBox again.

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Únor 4 17:48:23 CET 2006

Tak za prve:

kde je receno, ze zahranicni lowcost spolecnost nemuze poskytnout ceske
cislo? :-) Viz voipbuster nebo voibcheap ci jine klony a spolupracujici
ceske firmy na tom :-)) Prob. je ze asi umi jen prazske cislo (ale to uz je
skoro jedno kdyz se prechazi na jednotnou a ne geografickou cenu) a ze az
jim na to prijdou... A myslim ze ty siprpxy jsou docela blizko takze se
nemusime bat jiteru a t p.

a/nebo za druhe:

od ceho je sipura2100 nebo jina co umi 2 sip linky? Jedno konto (linku) mate
na odchozi volani (s levnym hovornym) a druhe mate s ceskym cislem zdarma na
prichozi volani :-)

"Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz> píše v diskusním příspěvku
news:<ds16s7$2lul$3 na ns.felk.cvut.cz>...