Nefunkcny QOS pre upload

Oqak node.ch na centrum.cz
Sobota Únor 4 19:28:25 CET 2006

Jasne (kdyz je bridge tak bezi PPPoE rovnou v Linuchu), a mohl bys sem hodit
ten svuj konkretni skript? Zrejme tam delas nekde chybu.

Jestli to mas takto tam upload smer musis shapovat na ppp0 rekl bych.

----- Original Message -----
From: "Robert Cernansky" <hslists2 na zoznam.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Saturday, February 04, 2006 7:21 PM
Subject: Re[2]: Nefunkcny QOS pre upload

On Sat, 4 Feb 2006 17:53:14 +0100 Oqak <node.ch na centrum.cz> wrote:

O> muzes prosim upresnit, jakou syntaxi tam priorizujes urcite hosty?

V examploch, na ktore som daval linky ani vo wondershaper sa jednotlive
hosty neprioritizuju. Prioritizuju sa len sluzby (ssh a pod.). V mojom
povodnom nastaveni shapingu riesim aj hosty ale radsej by som sa bavil v
rovine tych examplov resp. wondershapera, pretoze tieto skripty su o dost
jednoduchsie a priority na ppp0 tam nefunguju rovnako ako v tom mojom.

Ale v zasade si markujem packety v iptables podla IP (vo FORWARD) a potom
ich podla toho rozhadzujem do jednotlivych classov. Pouzivam HTB, kernel
2.6.13.

Modem je Microcom ASDL DeskPorte Router v bridge mode - cize nepracuje ako
router.

Robert Cernansky
E-mail: hslists2 na zoznam.sk
Jabber: HS na jabber.sk