SkypeBox porad.

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Únor 5 16:11:48 CET 2006

Oqak wrote:
> Vy mate teda starosti :-) Pripada vam korektni rusit Telecom? :D

Mno, nejprve jsem cekal (za komousu) 10 let na zavedeni linky. A to bydlim v
Plzni, primo ve meste. Pak to kazdou chvili melo ruchy, takze dialup
pripojeni k FIDO, pozdeji k internetu, padalo a padalo. Nakonec tak dlouho
menili ceniky, az jim na pausalu zaplatim vic, nez kolik stacim provolat
jejich volnych minut. Ano, pripada mi korektni zrusit Telecom :-)
Ale ted vazne. Telecom je obrovska firma a par vychcanku ji nemuze polozit.
Kdezto u malych VoIP spolecnosti mi to fakt nepripada fer si u nich objednat
sluzbu (bez pausalu) a pak ji pouzivat tak, ze z toho nemaji zadny zisk.

> Ha-llo snad i neco plati zakaznikum za prichozi hovory (za terminaci
> hovoru maji operatori prece jen nejake penize!)

Ha-llo je ale Ha-vel, ze ano? No a Ha-vel je na ho-vno :-) To uz si
vyzkouselo hodne lidi na jeho webhostingu. Kdyz je to jednou lajdacka firma,
at zacne podnikat v cekoliv dalsim, porad bude lajdacka.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz