Skypebox

Oqak node.ch na centrum.cz
Neděle Únor 5 17:03:01 CET 2006

Na jednej strane se povazujete za vychcanka a na druhe strane mate obavy,
aby se nekdo nepolozil? To je vec provozovatele, jake podminky nabidne. A
pokud nabidne pausal zdarma a prichozi cislo zdarma, pak ma jiste prijmy z
prichoziho volani, pravda je, ze fixni naklad na geograficka cisla mimo
prahu ma velky (na rozdil od tech co vam daji jen prazske cislo), ale to
neni vas problem, cislo si muzete prenest i svoje Telecomi k nemu, pokud to
potrebujete a jste ochoten Telecomu zaplatit (tusim 2800,-), protoze Voip
operator to za vas asi nezaplati.

Ha-vel volani si muzete bezplatne nezavazne vyzkouset (pridelite si prazske
cislo a kdokoliv vam muze 60 minut se dovolat tusim), dogmaticke nazory
nejsou na miste, to jako kdybych rikal ze Oskaru pred 2 lety prekopli kabel
a ze je proto na ho-vno anebo ze linuxu nerozumim tak sem si vyzkousel ze je
na ho-....

Dalsi moznosti je Volny, za 399+DPH mate neomezene volani na pevne linky v
CR kdykoliv, ne jako u telecomu jen do max. 30 minut mimo spicku. Na placene
volani bych ho ale nebral, nebot nema tarifikaci 1+1 (na ktere se nejvice
setri).

Zkratka moznosti volani s Voip je hafo a slozitost tohoto oboru je take
nejaka a do konference o linuxu to nepatri, vyjma toho QoSu, kterej stejne
nikdo moc neporadil, chtelo by to nejakeho machra pres Linux co si koupil
VoIP telefon nebo adapter :-).

------------------------------
> Vy mate teda starosti :-) Pripada vam korektni rusit Telecom? :D

Mno, nejprve jsem cekal (za komousu) 10 let na zavedeni linky. A to bydlim v
Plzni, primo ve meste. Pak to kazdou chvili melo ruchy, takze dialup
pripojeni k FIDO, pozdeji k internetu, padalo a padalo. Nakonec tak dlouho
menili ceniky, az jim na pausalu zaplatim vic, nez kolik stacim provolat
jejich volnych minut. Ano, pripada mi korektni zrusit Telecom :-)
Ale ted vazne. Telecom je obrovska firma a par vychcanku ji nemuze polozit.
Kdezto u malych VoIP spolecnosti mi to fakt nepripada fer si u nich objednat
sluzbu (bez pausalu) a pak ji pouzivat tak, ze z toho nemaji zadny zisk.

> Ha-llo snad i neco plati zakaznikum za prichozi hovory (za terminaci
> hovoru maji operatori prece jen nejake penize!)

Ha-llo je ale Ha-vel, ze ano? No a Ha-vel je na ho-vno :-) To uz si
vyzkouselo hodne lidi na jeho webhostingu. Kdyz je to jednou lajdacka firma,
at zacne podnikat v cekoliv dalsim, porad bude lajdacka.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik