Skypebox

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Únor 5 19:28:31 CET 2006

Dne Sun, Feb 05, 2006 at 05:03:01PM +0100, Oqak napsal:

> Zkratka moznosti volani s Voip je hafo a slozitost tohoto oboru je take
> nejaka a do konference o linuxu to nepatri, vyjma toho QoSu, kterej stejne
> nikdo moc neporadil, chtelo by to nejakeho machra pres Linux co si koupil
> VoIP telefon nebo adapter :-).

Uz to tady padlo nekolikrat, ADSL a QoS nejde dohromady, pokud od toho
odhledneme, tak shapovat se da wondershaperem.

Jinak ja mam VoIP telefon i VoIP adapter a zadne zvlastni QoS
nepouzivam. Zatim jsem ho nepotreboval a byl jsem liny ho nejak nastavovat,
telefonovat se da i bez nej. Jedine co je na moji htb tride nastaveno je
sfq, takze v idelanim pripade jde jeden paket od meho pocitace a jeden od
telefonu, nastridacku. To ovsem udela wondershaper tak nejak mimochodem.

zdravim
dan