isql - vracene hodnoty

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Únor 6 13:45:47 CET 2006

Dobry den
Po delsi dobe sem se opet odhodlal napsat dotaz: Resil jsem problem vycitani a ukladani teplot do Firebird databaze viz."BASH - upravy textoveho souboru", ale dostal jsem se do problemu pri vycitani udaju z Firebird databaze. Programek isql je totiz na muj vkus (v tomto pripade) moc ukecany. Pri jakemkoliv dotazu mi totiz vypise hromadu udaju a me staci jen jeden. Poslu mu totiz dotaz na posledni namerenou teplotu (ted ho z hlavy nevysypu, ale mam ho nekde napsany a funguje), ale dostanu odpoved, ktera vypada takhle nejak:

Database:  /data/database/db.gdb, User: sysdba

SELECT

23,1

Jde nejak donutit isql aby mi vratil jenom pozadovanou hodnotu (v mem pripad jednu hodnotu posledni namerene teploty), anebo existuje jiny programek, ktery by byl mene ukecany?
Auto.atlas.cz - Vítejte ve swwwětě automobilů.