RT na Gentoo si nepamatuje login

Jan Jelinek jelen na jeje.cz
Úterý Únor 7 10:11:22 CET 2006

Zdravim

nainstaloval jsem si Request Tracker na Gentoo a mam problem s neustalym
odhlasovanim. Po kazdem kliknuti na nejaky odkaz v RT po me chce abych
se znovu prihlasil. Trapim se s tim jiz nekolik dni a slovy parana,
nejak sem zakys.
Pri instalaci se mi stalo ze se spatne zalozila mysql databaze. Problem
byl u tabulky Links. Mam mysql v UTF8 a INDEX Links1 (Base, Target,
Type) 240, 240, 20 se odmitl vytvorit. To jsem obesel zmensenim poli na
100. Nevim jestli toto ma neco docineni s mym problemem.

konfigurace apache:
Alias /rt "/var/www/localhost/htdocs/rt/"
PerlModule Apache::DBI
PerlRequire /var/www/localhost/rt-3.4.5/bin/webmux.pl
<Directory /var/www/localhost/htdocs/rt/>
         AllowOverride All
         Options ExecCGI FollowSymLinks
         <IfModule mod_access.c>
                 Order allow,deny
                 Allow from all
         </IfModule>
</Directory>

<Location /rt>
         RewriteEngine On
         RedirectMatch permanent (.*)/$ $1/index.html
         AddDefaultCharset UTF-8
         SetHandler perl-script
         PerlHandler RT::Mason
</Location>

a toto mam v error logu apache:
No root path(s) specified at /var/www/localhost/rt-3.4.5/bin/webmux.pl
line 98

Diky za rady

--
S pozdravem / With best regards