Skypebox

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 7 10:59:00 CET 2006

Dd,

On Tue, Feb 07, 2006 at 10:48:26AM +0100, Oqak wrote:
> Protoze utahne maximalne tak 500 soucasnych spojeni, na to jsou urceny jine
> smerovace :) Zalezi asi, jam mate rozsahlou univerzitu.

no, o tomto limitu jsem se nekde tez docetl, ale vi nekdo, proc
tomu tak je? Je to kvuli tomu, ze de/komprimaci hlasu dela
procesor? Muzu jich tam nacpat vice a vicejadrovych (pokud budou
vyuzity, jako ze v tomto pripade by mohly byt, neb se IMHO jedna
o v podstate oddelene streamy/procesy/vlakna ci co)... Nebo kvuli
propustnosti sbernic na karty? Nebo kvuli pametovym narokum (4GB
staci?)

Univerzita je sice velka, ale VoIP v plenkach :-)

<off-t>BTW: vedel by nekdo o HW prevodnicich FXS -> SIP s vyssi
hustotou portu? Vim, ze Digium dela PC kartu s moznosti az 24
portu, ale mozna, ze HW reseni by bylo lepsi. Kdyztak prosim na
soukromy e-mail, pokud mozno i dovozce... Sveho casu jsem neco
takoveho videl na voipobchod.cz, ale budto to nemuzu najit, nebo
uz to nedelaji...</off-t>

Zdravi
Honza Marek