Jakou zvukovku? hw mix a mikrofon

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Únor 7 11:38:55 CET 2006

Jiri Kosina wrote:

>Zalezi na co to chcete.

Nepotrebuju zadnou studiovou. Staci nejaka, ktera bude umet:

   1. aby se to dalo poslouchat na lepsich nez plastovych bednickach
      (mam AQ Labrador 277)
   2. umelo to pouzivat mikrofon (hlavne na tlachani)
   3. hw mixing (abych nemusel furt laborovat s nejakymi artsd a spol)

A volitelne:

   1. SPDIF
   2. rychlejsi vzorkovani vstupu nez 48kHz, abych mohl pokusovat

Libor