Prerouting

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Únor 7 13:16:10 CET 2006

> Ja myslim, ze kdybyste si pred kazdou ze svych otazek jednou precetl
> tu manualovou stranku, tak uz ji davno umite zpameti a budete naopak
> radit vy jinym :-)

Jeste nabizim jedno pozorovani: cim "lidstejsi" je otazka, tim lidstejsi
byvaji take odpovedi. Pokud nekdo komunikuje na urovni a z jeho dotazu
je videt, ze se sam snazil odpoved nalezt, je daleko vetsim potesenim
mu pomoci jeho problem resit, nez kdyz nekdo klade otazky dosti zbytecne
a navic se podepise jako nejaky ETLA ... takova otazka svadi k podobne
odpovedi, treba RTFM.

		Preji pekny den, jako stvoreny k sebereflexi
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Every program in development at MIT expands until it can read mail.