hardware pro fileserver

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Únor 7 14:49:58 CET 2006

oldfrog píše v Út 07. 02. 2006 v 13:46 +0100:
> Kvuli propustnosti sbernice predpokladam ia34 platformu.

navrhuji amd64, ia34 bude asi nejaky mezistupen mezi ia32 a amd64?

> postavit, moje zkusenosti neukazuji nelevnejsi hotove
> servery v nejlepsim svetle (Siemens).

ne nadarmo ma anglictina ve vete jen jeden zapor...

> Uvitam zkusenosti s konkretnimi servery, komponentami

ja prave v techto sekundach rozjizdim cerstve slepeny ASUS nforce
motherboard s dual core Athlon se 4mi 400 GB SATA disky. Sarge (2.6.8)
neznal sitovku, ale etch (2.6.12) uz jo. Ted zrovna dumam, jak rozdelit
partitions, protoze grub i lilo se odmitly nainstalovat na RAID5 :-)

Cili vice zkusenosti bude az za chvili.

Petr