HW SCSI RAID

Tomas Ferster TomasFerster na zoznam.sk
Úterý Únor 7 14:52:49 CET 2006

Karel Salavec wrote:

>Jde to hardwareove, snad s kazdym skutecne HW RAID radicem. Bezpecne vim, ze
>to napr. Mylex umel jiz pred 12 lety (marja, to to utika ...)
>
>Karel

Chcel by som doplniť otázku, či sa dá vytvoriť HW RAID pole cez dva
kontroléry. (z bezpečnostných dôvodov, keby jeden kontrolér odišiel aby
bol mirror na druhom) Dá sa to vôbec? Je to možné medzi dvoma
rozdielnymi kartami alebo je na to treba dve úplne rovnaké. Mám k
dispozícií „HP smartarray 641“ a „Mylex AcceleRAID 170“ treba dokúpiť
niečo iné alebo iba k niektorej z nich pár ? (v ich biose som nič
podobné nenašiel čo by mi takéto niečo umožnilo).

Vďaka za odpoveď.