HW SCSI RAID

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Úterý Únor 7 15:25:10 CET 2006

> Chcel by som doplnit otázku, ci sa dá vytvorit HW RAID pole cez dva
> kontroléry. (z bezpecnostných dôvodov, keby jeden kontrolér odisiel
> aby bol mirror na druhom) Dá sa to vôbec? Je to mozné medzi dvoma
> rozdielnymi kartami alebo je na to treba dve úplne rovnaké. Mám k
> dispozícií "HP smartarray 641" a "Mylex AcceleRAID 170" treba dokúpit
> nieco iné alebo iba k niektorej z nich pár ? (v ich biose som nic
> podobné nenasiel co by mi takéto nieco umoznilo).

Pres dva radice v jedne krabici to pokud vim nejde, ale jde to pres dve
krabice, ktere si v pripade potreby predavaji disky (resp. zbyvajici
prevezme disky spadleho stroje). Ale je to velmi drahe a jen na velmi
specifickem hardwaru.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrivauser.cz