hardware pro fileserver

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Únor 8 09:00:21 CET 2006

Dan Ohnesorg píše v Út 07. 02. 2006 v 20:53 +0100:

> Udelat 100M boot jako raid1 pres 4 disky, jednak na to potom lilo i grub
> nahrat jde a jednak ten stroj dokaze nabootvat z libovolneho disku.

presne to me napadlo uz vcera po napsani toho prvotniho mailu, a taky
jsem to hned udelal, ale nepomohlo to. Zkousel jsem jak RAID1 pres 4
disky, tak i RAID1 pres 2 disky + 2 disky spare - to kdyby nahodou RAID1
pres 4 disky fungoval jinak, nez normalne. Ale nic to porad nedela.
Zkousel jsem grub i lilo a stale nic. Jen ticho na miste, kde by to
normalne napsalo "vlozte disketu, protoze vam chybi OS".

Hodlal jsem dnes trochu vice googlovat, ale vase odpoved me utvrdila, ze
jsem to delal spravne, takze dnes zkusim misto nightly build Etche
radeji stabilni Sarge (ale musim tam dat jinou sitovku).

Doufam, ze neni problem, kdyz "/" je na RAID5 a "/boot" na RAID1... Ten
ramdisk by to mohlo sosnout, i kdyz to neni kam primountovat do /,
ne? ;-)

Petr