ICH7R (AHCI) a Debian oficial2.6 kernel

Pavel Raus linuxcz na cpan.cz
Čtvrtek Únor 9 09:27:09 CET 2006

Zdravim,
jestli nepotrebujete z nejakeho zasadniho duvodu radu 2.4, tak pouzijte
posledni 2.6 a mate klid. Podpora novych zarizeni je u rady 2.6 pochopitelne
lepsi.

To zda kernel kompilovat nebo pouzit z distribuce ( at uz je stable nebo
testing ) je asi na Vas. Rozhodujte spise podle svych zkusenosti s kompilaci.
Resit zde ktery kernel je vic stable asi nema smysl.

Pavel Raus