crypt (enigma) z BSD

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Čtvrtek Únor 9 18:34:56 CET 2006

>Hmmm, .include ... to teda nevim z ktereho make to je, mam pocit ze gnu
>make takovouhle direktivu nema ... a ty spicate zavorky kolem jmena
>souboru jsou take divne - zkuste to nahradit za "standardni"
>
>include bsd.prog.mk

To jsem taky zkoušel (a ten includ-ovaný soubor jsem nakopíroval do
stejného adresáře).
Tahle cesta je naprd (stejně jako ./configure, které tam není).

>To je jen typovy warning ze se lisi typ predavaneho parametru od typu
>ktery je v prototypu funkce ... integer -> pointer by mel byt vporadku

Sypu si popel na hlavu - skutečně je to jenom varování a výstup už se
objevil (a.out) a já jsem to přehlídnul.
Jak se vyprodukuje binárka ELF si ale najdu až zítra. Ten a.out se dá
taky sputit - a podle testů se zdá, že to chodí dobře.

Děkuji všem zúčastnněným za pomoc !!