hardware pro fileserver

Petr Klima tosuja na post.cz
Pátek Únor 10 09:47:28 CET 2006

Petr Stehlik wrote:

> Pro lepsi pochopeni toho, co jsem chtel opravit, si predstavte, ze na
> standardnim dvoukanalovem IDE by linuxovy kernel pochopil primary a
> secondary obracene.
>
> Petr

Zasadni rozdil je ten, ze EIDE je jeden chip, tam si rozvrzeni resi
jeden driver a proto to funguje tak, jak to funguje. Pokud mate dva
radice, tak to funguje uplne stejne, jako u jakychkoliv jinych zarizeni,
kdyz jich je v systemu vice (sitovky, radice, zvukovky....). Proste kdo
driv prijde, ten driv mele a dostane nizsi cislo/pismenko.

Takze jedine, co potrebujete opravit, je poradi nahravani modulu.

Tosuja