hardware pro fileserver

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Únor 10 13:20:30 CET 2006

Petr Stehlik <mailto:pstehlik na sophics.cz> wrote:

> modinfo sata_nv neukazuje zadny uzitecny parametr.

	Nemyslel jsem přímo tento modul, ale obecné parametry na zařízení
jako ide, scsi apod... - pak by to náhodné "přemapovávání" disků dle nálady
BIOSu nebo PnP nemuselo vadit... Jsem si vědom, že SATA se tváří jako
SCSI...