FC4 - nefunkcni sensors na NTB Asus A3000

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Únor 11 10:16:01 CET 2006

Miroslav Pragl napsal(a):
> Dobry den,
> pouzivate prosim nekdo sensors na NB Asus A3000? Dal jsem znovu detekci
> - probehla (jestli spravne nevim, ale bez chyb), nicmene zobrazovana
> napeti i otacky ventilatoru jsou nadale nesmyslna.
>
> Dekuji za nakopnuti
>
> MP

Pokud máte správně nastavené senzory (zavedené ty správné moduly) a zdá
se že ukazují - pouze mají špatné hodnoty tak s největší
pravděpodobností jsou tam použité jiné hodnoty odporů kolem těch čidel (HW).

Takže upravit soubor s konfigurací /etc/sensors.conf najít sekci pro to
vaše čidlo co tam je a přepsat konstanty podle toho jaké odpory a jak je
to zapojené u vašeho noteboku.

|    ICQ    179223500                    |

Ženy jsou korouhvičky, které se nezastaví, dokud nezrezivějí.
		-- Goethe