Re: dnsmasq + ethers

Petr Podrabsky lists na seznam.cz
Neděle Únor 12 17:07:32 CET 2006

Tak uz je mi to jasne. Prestoze jsem startovaci skript spoustel ve tvaru dnsmasq /etc/dnsmasq.conf a v dnsmasq.conf bylo psano read-ethers, tak dnsmasq ip adresy podle ethers neprideloval !!!!! Pomohl nakonec prepinac -Z. Nyni jsou ip adresy pridelovany podle ethers. Startovaci script je nyni ve tvaru:

dnsmasq -Z -C /etc/dnsmasq.conf

Petr