dotaz na HW pro pokusy

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Neděle Únor 12 18:50:59 CET 2006

Petr Vileta wrote:
> Chci se zeptat, zda existuje nejaky HW, ktery v podstate neni normalni
> PC, ale je to nejaka "cerna skrinka" bez disku a vetraku. Melo by to mit
> 2x ethernet rozhrani a 1x USB. Predstavuji si, ze by to mohlo vypadat
> napriklad jako 8port router nebo Accesspoint pro WIFI. Proste takova
> mala krabicka s napajenim z adapteru.
> Mam ruzne napady co by slo s pomoci teto krabicky a drasticky orezaneho
> Linuxu provozovat, ale nemuzu najit vhodny HW. No a pouzivat stare
> vyrazene PC, treba P3/200MHz se mi nechce kvuli velkym rozmerum, velke
> spotrebe, hlucnosti atd.
> [...]
^^^O trochu mene stoji treba VIA Epia :-)... Jinak ty krasny zarizenicka
minimalnich rozmeru s processory ARM, Motorola atp. jsou v CR docela
obtizne dostupny a jsou docela odporne drahy... Priznam se, ze jako
"kapesni/prenosny" webserver by mi neco takoveho (na linuxu se 4GB CF
misto HDD) velmi pomohlo...

--
MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
  Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/