Lze přes Vino (Gnome VNC server) vzdáleně spravovat Xwindows, aniž by byl připejný jakýkoliv uživatel?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Neděle Únor 12 22:58:53 CET 2006

Přesně tak, potřeboval bych spravovat přímo Xka na vzdáleném stroji z
Windows XP. Vino byl přímo v Gnome, tak bych byl nejradši, kdyby to šlo
přímo přes něho. Jinak nevím, zda raději volit http://www.realvnc.com/
nebo http://www.tightvnc.com/ či http://www.ultravnc.com/. Znáte někdo,
co které VNC umí oproti ostatním nebo které je nejlepší pro používání z
Windows XP?

Ten GDM (+ Xorg) je tam jako hlavní X server (na monitoru bliká zadat
uživatelské jméno a heslo).

Potýkám se rovněž s problémem, že mi nefunguje kopírování CTRL+C, CTRL+V
mezi VNC klientem a serverem (přes SSH mi to jde normálně).

A šlo by nastavit, že při práci s VNC klientem by nebylo vidět na
serverovém monitoru, co právě klient dělá (něco jako terminal services
pod Windows 2003)?

Děkuji za vaše rady, Petr novák