dotaz na HW pro pokusy

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Únor 13 02:05:00 CET 2006

Lubor Kacian wrote:

> Myslim, ze Asus WL-500dx za nejakych 3500,- Sk bez dane sa oplati
> skor.
A mate nejakou zkusenost s nahradou firemniho software nejakym upravenym
Linuxem? Chtel bych z toho udelat dejme tomu WiFi webserver s pripojenou
webkamerou. Na to samozrejme musim mit uvnitr jiny SW nez tam je od vyrobce.
Jak na to?
Ja vim, existuji IP kamery, davam to jako priklad.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz