dotaz na HW pro pokusy

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Únor 13 06:39:32 CET 2006

Dalibor Straka wrote:

> Linux tam funguje bez problemu :). Hodne informaci naleznete na
No ja mel na mysli ten Asus WL500. Nejak jsem ani z jejich manualu
nazjistil, jaky je tam vlastne CPU, pameti atd. Jen na konci podle GPL
licence a zmince o Linuxu usuzuji, ze tam tedy asi maji jako OS Linux. Je
pravda, ze jsem tan manual necetl cely a moc pozorne.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz