dotaz na HW pro pokusy

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Únor 13 13:21:03 CET 2006

On Mon, 13 Feb 2006 11:31:33 GMT, Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:

>  A co jadro 2.6?

	Přeložili kernel, ale v produkčním prostředí to nikdo AFAIK nemá. Dá
se to dočíst ve fóru na stránkách www.routerboard.com.

>  Kolik to umi uroutovat Mbit/s?

	Teď to routuje okolo 20Mbit při zátěži okolo 30%, prý zvládá až
okolo 60 - 80Mbit, takže na současné linky zatím stačí. :) Firewall je
ručně napsaný, má asi 50 pravidel a není optimalizovaný (pořadím pravidel,
vlastními chainy), prostě jak mi to šlo pod ruku.

>  Jakej vliv na vykon ma nejakej jednoduchej traffic shaper?

	To nevím, zatím nic nepoužívám.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860