cipova karta od I.CA

Pondělí Únor 13 17:58:23 CET 2006

Nevyskytuje se tady nejaky stastny majitel cipovky Starcos SPK 2.3
s klicem kvalifikovane ocertifikovanym od I.CA, ktery by tu vec chtel
zkusit rozchodit pod Linuxem?

Podarilo se mi zbastlit emulacni modul do OpenSC, ktery s tim tak nejak
funguje...Tedy aspon s temi exemplari, ktere mam k dispozici na pokusy,
nektere veci jsou tam nadratovane napevno, takze to nemusi nutne fungovat
na jinych kartach. Na druhou stranu to umi kesovani dat z karty, takze je
to dokonce znatelne rychlejsi nez jejich originalni woknosoftware. :)

Jsem schopen se s tim prihlasit Mozillou na Linuxu do internetbankingu
nejmenovane ctyrpismenne banky a podepisovat prikazy.

Ma-li nekdo zajem a odvahu, necht se ozve.