PHP, fce mail - logovani

Zdenek Lukes zlukes na eeg-cz.com
Pondělí Únor 13 20:35:13 CET 2006

Dobry den,

rad bych se zeptal, jestli lze logovat posilani emailu pres fce mail v php.

Jedna se mi ze v logu postfixu sice vidim, ze emaily byly odeleslany a
zjistim si i kam a ze je poslal apache, pod kterym bezi apache+php. Ale
jiz nezjistim pres ktery web se to posilalo. Nejde to zjisit ani z
hlavicek, protoze jsou smyslene a pres header upravene.

Muzete mi tedy najak poradit jak lze nastavil nejake monitorovani (nejlepe
kdo z jakeho url)?
Nejlepe, abych nemusel zakazat fce mail a pouzit nejakou knihovnu pres
kterou bych to posilal. O tomto reseni vim, ale toto nelze nasadit na
komercni aplikace.

Diky za kazdou radu

Lukin