dotaz na HW pro pokusy

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pondělí Únor 13 20:58:13 CET 2006

On Monday 13 February 2006 02:05, Petr Vileta wrote:
> A mate nejakou zkusenost s nahradou firemniho software nejakym upravenym
> Linuxem? Chtel bych z toho udelat dejme tomu WiFi webserver s pripojenou
> webkamerou. Na to samozrejme musim mit uvnitr jiny SW nez tam je od
> vyrobce. Jak na to?
> Ja vim, existuji IP kamery, davam to jako priklad.
Existuje model dodavany aj s kamerkou, u nas je to WL500g (cca 3300,Sk bez
dane). Ma to 1xLPT a 1xUSB1 port plus pribalenu QuickCam 4000 kamerku.
Podrobnosti o linuxe napr na info.wl500.net
Model WL500dx (DeLuxe) je bez kamerky, rychlejsi cpu, 2x USB2.0 (nema LPT).
Podporu kamerky a usb klucov (samba, ftp - autokonfiguracia) maju oba.

--
Lubor Kacian