cipova karta od I.CA

Úterý Únor 14 14:31:24 CET 2006

On Mon, 13 Feb 2006, Libor Chocholaty wrote:

> Je ta nejmenovana banka CSOB?

Ano.

> Co nevidet od nich obdrzim cipovou kartu s certifikatem do
> Profibankingu.

Profibanking? To maji i takovou sluzbu? (Ja znam jen Internet- a
Business-banking.)

On Mon, 13 Feb 2006, Dan Ohnesorg wrote:

> Vy z te karty dokazete vymodlit privatni klic?

Tak daleko jsem se nedostal (a predpokladam, ze to asi bez aplikace
hrubeho nasili nebude mozne). Dosahnul jsem toho, ze OpenSC si s tou
kartou umi povidat i presto, ze PKCS#15 nemelo u I.CA prilis velky
ohlas. To kesovani je pouzivano pro certifikaty, ktere jsou tam take
ulozene (a jejich nacitani je to, co praci nejvic zdrzuje).