'>' na zacatku radku

Jan Klugl jkluglNOSPAM na pikebo.cz
Úterý Únor 14 14:31:46 CET 2006

On Tue, 14 Feb 2006, Jan Klugl wrote:
> na sve cerstve FC4 jsem v init scriptu rc.sysinit narazil na konstrukci

To znamena, ze se /dev/tty5 ma otevrit pro zapis a zase zavrit.
Na prvni pohled to vypada jako nesmysl, ale u vc, ktera dosud
neexistovala, tahle operace zpusobi, ze od ted bude existovat (a bude tam
prazdna obrazovka).
***
[omluva za ne-moc-kulturni reply, ale kombinuju newsy a google news - uz
mesic mi nechodi 90% zprav do newsu [nextra]]

Diky, to bude ono.
Nicmene mne to failne na R/O FS [to je OK, muzu si za to sam] a presto
jsem nepozoroval zadnou nefunkcnost.
[vyrobil jsem si vlastni vanilla jadro bez initrd, rucne vyrobil null a
console do /dev]