Dotaz na port-forwarding v SSH

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 14 15:39:59 CET 2006

Dobry den,

omlouvam se za (pro nekoho) stupidni dotaz, ale snazim se cist
vygooglenou dokumentaci, laborovat a tak, ale porad nic :-(

O co jde:

Mam kamarada za NAT-em (pripojen skrz CDMA od Eurotelu).
Potreboval bych mu tam neco dobastlit na jeho pocitaci (neni
prilis Linuxovy, nicmene Linux pouziva). Jde mi o to, co ma
napsat na prikazovou radku jako root, abych se potom ja mohl
pripojit na jeho pocitac via tunel.

Obrazek:

kamarad -> |NAT| -> ja

kamarad pise jako root na prikazovou radku:

ssh -L 22:127.0.0.1:2058 user na ja

a ja se pak pripojuju na jeho pocitac pomoci:

ssh -p 2058 root na localhost

Je to tak?

Dekuju za pomoc, mam v tom totalni chaos...

Zdravi
Honza Marek