Dotaz na port-forwarding v SSH

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 14 16:19:22 CET 2006

Dd,

diky za pomoc, ale...

On Tue, Feb 14, 2006 at 03:44:30PM +0100, Petr Zapadlo wrote:

> ne
>

> ssh -R  22:127.0.0.1:2058 user na ja

Zkousim (cvicne, abych kamaradovi napsal uz hotove reseni):

ssh -f -g -N -R 22:127.0.0.1:2058 user na nekde

a pise mi to:

Warning: remote port forwarding failed for listen port 22

Na cilovem pocitaci zkousim napsat kyzene:

ssh root na localhost -p 2058

ale nic...

A pritel google na telefonu sice vyhodil par informaci, ale
bohuzel bezcennych. Mel bych se zamerit na ssh_config nebo
sshd_config? V ssh_config jsem zmenil ForwardAgent na yes, a to
na obou stranach... Zkousel jsem i v tom portforwardovacim
prikazu se hlasit coby root, ale nic se nezmenilo...

> S pozdravem
> --
> Petr "Zapik" Zapadlo

Zdravi