postfix vacation

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Středa Únor 15 10:17:27 CET 2006

On Mon, 13 Feb 2006, Tomáš Černý wrote:
> Dobry den,
>
> Potrebuju rozjet pro zakaznika out of office na postfixu. Pouzivam virtual
> usery, mysql a postfixadmina. Zkousel jsem pluginy do squirellmail, ale tam
> jsem narazil na problem s uctama. Do mailu se hlasim celou adresou a ta se
> neshoduje s lokalnim uctem, ikdybych ho tam mel.  Pokousel jsem se nastavit
> virtual vacation podle navodu v postfixu, ale nejak se nezadarilo, nebo nevim
> kde to zapnout.

Pro postfixadmin existuje primo implementace vacation. Jeji plus je, ze si do
databaze postfixadmina uklada, komu uz poslal mail a neposle v ramci jedne
dovolene jedne adrese vic mailu. Nevyhoda je, ze je to naprogramovane uplne
blbe :-(

Tu implementaci jsem pro vlastni potreby rozsiril do tvaru, kdy umi vsechno, co
tradicni vacation z BSD, a jeste par veci navic -- napr. umi posilat vacation
maily jako klasicky bounce (s prazdnou obalkovou adresou a jednoznacnou
referenci na mail, ne ktery je reagovano). Bohuzel moje snaha toto rozsireni
zaclenit do upstream distribuce postfixadmina (pres deklarovanou poptavku po
prispevatelich) se nesetkala s velkym nadsenim. Nechci to nikomu nutit, ale ta
uprava tajna neni.

V kazdem pripade ale vrele doporucuju obejit se bez vacation!

-- Honza Houstek