newbie & dds-4

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Únor 15 10:53:40 CET 2006

Nuz keby to malo byt skutocne dokladne, tak je na to
dobry demagnetizer (take HW zariadenie co vyraba velmi
silne magneticke pole co stale meni)
.
Kedze je to drahe a pre malo pasok/diskov zbytocne, tak staci
pasku rozobrat a prerezat to co je namotane (tym vznikne
vela pruzkov, ktore uz asi niekto tazko da dokopy).

Co sa tyka erase, formatovania, prepisanie inymi datami,
tak podobne ako u diskov dokazu sa z toho vydobyt povodne
data. Takze ak nie ste velmi podozrievavy, tak prepisanie
nahodnymi datami by malo postacovat. Ak ano, tak po prepisani
nahodnymi datami to este rozrezete a fyzicky totalne znicite :-)

Napr. na nicenie dat na diskoch pouzivam boot cd
projektu DBAN http://dban.sourceforge.net/

Igor