ab (Apache Benchmark) nefunguje

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Únor 15 13:58:01 CET 2006

Michal Kubecek wrote:
: On Wed, Feb 15, 2006 at 12:36:44PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
: IMHO je problém v tom, že test chování serveru při vysokém počtu
: paralelních klientských požadavků z jednoho počítače prostě nemůže dávat
: realistické výsledky. Takže to beru spíše jako orientační nástroj.

	Ale jiste. Ja reklamuju jen to, ze ab udela mene pozadavku
za sekundu nez vec napsana v Perlu, a ze hlasi timeouty, ktere plynou
ze zrejme chybne implementace udalostne rizene smycky. Navic jak
jsem psal, i pri deseti kilentech to bylo porad malo.

: operace k vytvoření requestu ani ke zpracování odpovědi, je na
: jednoprocesorovém stroji select() resp. poll() optimální varianta. Stačí
: si uvědomit, že vám stejně tak jako tak v danou chvíli běží jen jeden
: proces nebo thread,

	Samozrejme, chapu ze kdyz chci delat 100 paralelnich requestu
tak nepotrebuju 100 threadu ale max. tolik, kolik je dostupnych CPU
(v omezenem pripade staci i jeden). Co se mi nelibi je, ze ab zrejme
tu frontu deskriptoru ma udelanou nejak divne, a vznikaji mu tam
"umele" timeouty proste proto, ze nejaky filedeskriptor nestihl po
delsi dobu obslouzit (nebo tak neco - nevim). Z _tohoto_ duvodu je
ab pro mereni vykonu nepouzitelne.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |