Proc ne Qmail (Re: Jaky mailserver ?)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 15 15:13:00 CET 2006

Jan Kasprzak <mailto:kas na fi.muni.cz> wrote:

> 	To je jiste vec nazoru. Myslim ze i Postfix ma komplikovanejsi
> konfiguraci nez Qmail (tim myslim napriklad, ze u Postfixu jsem casto
> potreboval tutez zmenu udelat na vice mistech). Ale je
> pravda, ze Postfix
> se konfiguruje vyrazne jednoduseji nez Sendmail.

	Jsem si vědom, že jsme asi ve špatné konferenci, ale jak Vás tak
pánové poslouchám, tak radši u toho Sendmailu přece jen zůstanu (a to jsem
po postfixu pošilhával, ale jsa nucen občas zaskočit za jiné jsem si toho,
že jednu věc musím měnit na X místech taky všiml, říkal jsem si, že dělám
něco blbě/na rychlo, ale ono se to tedy by design...:-()... - lidsky
přívětivá konfigurace v sendmail.mc... naposled, kdy jsem musel ručně
upravovat sendmail.cf, tak to bylo v 8.11. na RedHat 7.3., od té doby i
poněkud atypické požadavky šly řešit standardními prostředky skrze m4
procesor...