Jaky mailserver ?

Martin Kriz martinkriz na iol.cz
Středa Únor 15 17:18:06 CET 2006

> No dobra, tak si proste ~/Maildir zamente za vase konkretni
> umisteni na disku (podle toho, co mate v HOME_FIELD +
> MAILDIR_FIELD z databaze). Proste ten maildir neexisuje.
> Kdyby vam fungoval postfix, tak ten problem nejspis nemate,
> protoze se tusim pri zakladani uzivatelu kazdemu posle
> uvitaci zprava, pricemz se ten Maildir automaticky zalozi.
> Co se tyce postfixu, tak existuji default hodnoty (i kdyz
> nejsou v konfiguraci), viz postconf, takze se podivejte, kde
> mate mit alias_database a vytvorte ji tam (viz newaliases).
> Silne doporucuji aliases nevynechavat ;)

> [...]

K courieru, postfix viz jiny mail

V databazi je hodnota maildir uzivatele user na domain.tld/
V courieru authmysqlrc jsou tyto direktivy:
MYSQL_HOME_FIELD        '/usr/local/virtual'
MYSQL_MAILDIR_FIELD     maildir

V courier pop3d pak
MAILDIRPATH=Maildir
- to v tom howto neni, nechal jsem to defaultni

Jak by potom mel vypadat adresar kde pop hleda ?
/usr/local/virtual/user na domain.tld/maildir/  ???

Zkusil bych to manualne nastavit nez rozbehnu postfixe

mak